(5)
Andy
Dodano:

Hulajnogę posiadam od stosunkowo niedawna, zatem opisuję swoje wrażenia po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Moje odczucia są bardzo pozytywne.
Gdybym miał ponownie wybierać hulajnogę i nie musiał jej nosić zbyt często i wysoko po schodach - wybrałbym właśnie ten model. Wady i zalety opisałem poniżej.
Wehikuł wart swej ceny nawet bez promocji, ale trzeba koniecznie uzupełnić go o kilka akcesoriów dostępnych np. w serwisie Allegro, tj. niepompowane, kompresyjne opony, wspornik tylnego błotnika czy gumowa końcówka nakładana na fabryczną podpórkę.
Gdybym miał ponownie wybierać hulajnogę i nie musiał jej nosić zbyt często i wysoko po schodach - wybrałbym właśnie ten model. Wady i zalety opisałem poniżej.
Wehikuł wart swej ceny nawet bez promocji, ale trzeba koniecznie uzupełnić go o kilka akcesoriów dostępnych np. w serwisie Allegro, tj. niepompowane, kompresyjne opony, wspornik tylnego błotnika czy gumowa końcówka nakładana na fabryczną podpórkę.
Produkt
posiadam od
miesiąca
Zalety
- Duży zasięg. Trudno jest uzyskać zasięg podawany przez producenta (60km), ale nie należę do najlżejszych, a eksploatuję pojazd na nierównym terenie. Podany zasięg, to wartość maksymalna "do" i osoba o wadze 60-70kg, jadąc po płaskim asfalcie w bezwietrzny dzień z prędkością nieprzekraczającą 20 km/h, pewnie go uzyska. W zimnie pojemność każdego akumulatora Li-ion spada i musimy się z tym liczyć.
- Wygodny szeroki podest. Pozycja za kierownicą jest naprawdę wygodna, a zmiana pozycji stóp w czasie jazdy nie tylko możliwa, ale łatwa i wygodna.
- 10" koła i bardzo stabilna, wręcz masywna konstrukcja. Jeździec ma poczucie bezpieczeństwa - to dzięki szerokim oponom i solidnej ramie.
- Wygodny, choć obsługiwany jednym przyciskiem panel. Wskaźniki intuicyjne i "przejrzyste".
- Bardzo skuteczne hamulce, w tym tylny "silnikowy" indukcyjny, przedni cierny, bębnowy pracujący w osłonie. Oba obsługiwane jedną dźwignią.
- Atrakcyjny design.
- Wszystkie funkcje dostępne z panelu.
- Wygodny szeroki podest. Pozycja za kierownicą jest naprawdę wygodna, a zmiana pozycji stóp w czasie jazdy nie tylko możliwa, ale łatwa i wygodna.
- 10" koła i bardzo stabilna, wręcz masywna konstrukcja. Jeździec ma poczucie bezpieczeństwa - to dzięki szerokim oponom i solidnej ramie.
- Wygodny, choć obsługiwany jednym przyciskiem panel. Wskaźniki intuicyjne i "przejrzyste".
- Bardzo skuteczne hamulce, w tym tylny "silnikowy" indukcyjny, przedni cierny, bębnowy pracujący w osłonie. Oba obsługiwane jedną dźwignią.
- Atrakcyjny design.
- Wszystkie funkcje dostępne z panelu.
Wady
- Masa (17.8 kg). Nie polecam do codziennego noszenia na 3 piętro bez windy. Ale nie ma problemu z włożeniem hulajnogi do samochodu pociągu czy autobusu.
- Rozbieżność między wskazaniami naładowania akumulatora w aplikacji i na panelu.
- Skuteczny, ale bardzo ciężki w obsłudze mechanizm składania (do przestawienia dźwigni wymagana duża siła).
- Brak wspornika tylnego błotnika oraz gumki na końcu podstawki (do kupienia jako akcesorium).
- Bardzo trudna samodzielna wymiana dętki (możliwa w zasadzie tylko w serwisie). Sugeruję wymiany opon (przynajmniej tylnej) na kompresyjną niepompowaną.
- Przełączanie pomiędzy trybem 25 km/h a 35 km/h dość trudne - wymaga wprawy w operowaniu przyciskiem sterującym (pozostałe funkcje łatwe).
- Brak odometru (wskaźnika przebiegu) na panelu. Jest tylko w aplikacji.
- Rozbieżność między wskazaniami naładowania akumulatora w aplikacji i na panelu.
- Skuteczny, ale bardzo ciężki w obsłudze mechanizm składania (do przestawienia dźwigni wymagana duża siła).
- Brak wspornika tylnego błotnika oraz gumki na końcu podstawki (do kupienia jako akcesorium).
- Bardzo trudna samodzielna wymiana dętki (możliwa w zasadzie tylko w serwisie). Sugeruję wymiany opon (przynajmniej tylnej) na kompresyjną niepompowaną.
- Przełączanie pomiędzy trybem 25 km/h a 35 km/h dość trudne - wymaga wprawy w operowaniu przyciskiem sterującym (pozostałe funkcje łatwe).
- Brak odometru (wskaźnika przebiegu) na panelu. Jest tylko w aplikacji.
-
Wykonanie5
-
Wygląd i sterowanie5
-
Jazda5
-
Zasięg i ładowanie5