(5)
            
Andy				
Dodano: 
         
Hulajnogę posiadam od stosunkowo niedawna, zatem opisuję swoje wrażenia po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Moje odczucia są bardzo pozytywne. 
Gdybym miał ponownie wybierać hulajnogę i nie musiał jej nosić zbyt często i wysoko po schodach - wybrałbym właśnie ten model. Wady i zalety opisałem poniżej.
Wehikuł wart swej ceny nawet bez promocji, ale trzeba koniecznie uzupełnić go o kilka akcesoriów dostępnych np. w serwisie Allegro, tj. niepompowane, kompresyjne opony, wspornik tylnego błotnika czy gumowa końcówka nakładana na fabryczną podpórkę.
            Gdybym miał ponownie wybierać hulajnogę i nie musiał jej nosić zbyt często i wysoko po schodach - wybrałbym właśnie ten model. Wady i zalety opisałem poniżej.
Wehikuł wart swej ceny nawet bez promocji, ale trzeba koniecznie uzupełnić go o kilka akcesoriów dostępnych np. w serwisie Allegro, tj. niepompowane, kompresyjne opony, wspornik tylnego błotnika czy gumowa końcówka nakładana na fabryczną podpórkę.
				Produkt
 posiadam od 
				 
				 miesiąca 
            
         Zalety
            - Duży zasięg. Trudno jest uzyskać zasięg podawany przez producenta (60km), ale nie należę do najlżejszych, a eksploatuję pojazd na nierównym terenie. Podany zasięg, to wartość maksymalna "do" i osoba o wadze 60-70kg, jadąc po płaskim asfalcie w bezwietrzny dzień z prędkością nieprzekraczającą 20 km/h, pewnie go uzyska. W zimnie pojemność każdego akumulatora Li-ion spada i musimy się z tym liczyć.
- Wygodny szeroki podest. Pozycja za kierownicą jest naprawdę wygodna, a zmiana pozycji stóp w czasie jazdy nie tylko możliwa, ale łatwa i wygodna.
- 10" koła i bardzo stabilna, wręcz masywna konstrukcja. Jeździec ma poczucie bezpieczeństwa - to dzięki szerokim oponom i solidnej ramie.
- Wygodny, choć obsługiwany jednym przyciskiem panel. Wskaźniki intuicyjne i "przejrzyste".
- Bardzo skuteczne hamulce, w tym tylny "silnikowy" indukcyjny, przedni cierny, bębnowy pracujący w osłonie. Oba obsługiwane jedną dźwignią.
- Atrakcyjny design.
- Wszystkie funkcje dostępne z panelu.
                 
         - Wygodny szeroki podest. Pozycja za kierownicą jest naprawdę wygodna, a zmiana pozycji stóp w czasie jazdy nie tylko możliwa, ale łatwa i wygodna.
- 10" koła i bardzo stabilna, wręcz masywna konstrukcja. Jeździec ma poczucie bezpieczeństwa - to dzięki szerokim oponom i solidnej ramie.
- Wygodny, choć obsługiwany jednym przyciskiem panel. Wskaźniki intuicyjne i "przejrzyste".
- Bardzo skuteczne hamulce, w tym tylny "silnikowy" indukcyjny, przedni cierny, bębnowy pracujący w osłonie. Oba obsługiwane jedną dźwignią.
- Atrakcyjny design.
- Wszystkie funkcje dostępne z panelu.
Wady
            - Masa (17.8 kg). Nie polecam do codziennego noszenia na 3 piętro bez windy. Ale nie ma problemu z włożeniem hulajnogi do samochodu pociągu czy autobusu.
- Rozbieżność między wskazaniami naładowania akumulatora w aplikacji i na panelu.
- Skuteczny, ale bardzo ciężki w obsłudze mechanizm składania (do przestawienia dźwigni wymagana duża siła).
- Brak wspornika tylnego błotnika oraz gumki na końcu podstawki (do kupienia jako akcesorium).
- Bardzo trudna samodzielna wymiana dętki (możliwa w zasadzie tylko w serwisie). Sugeruję wymiany opon (przynajmniej tylnej) na kompresyjną niepompowaną.
- Przełączanie pomiędzy trybem 25 km/h a 35 km/h dość trudne - wymaga wprawy w operowaniu przyciskiem sterującym (pozostałe funkcje łatwe).
- Brak odometru (wskaźnika przebiegu) na panelu. Jest tylko w aplikacji.
                  
         - Rozbieżność między wskazaniami naładowania akumulatora w aplikacji i na panelu.
- Skuteczny, ale bardzo ciężki w obsłudze mechanizm składania (do przestawienia dźwigni wymagana duża siła).
- Brak wspornika tylnego błotnika oraz gumki na końcu podstawki (do kupienia jako akcesorium).
- Bardzo trudna samodzielna wymiana dętki (możliwa w zasadzie tylko w serwisie). Sugeruję wymiany opon (przynajmniej tylnej) na kompresyjną niepompowaną.
- Przełączanie pomiędzy trybem 25 km/h a 35 km/h dość trudne - wymaga wprawy w operowaniu przyciskiem sterującym (pozostałe funkcje łatwe).
- Brak odometru (wskaźnika przebiegu) na panelu. Jest tylko w aplikacji.
- 
				Wykonanie5
 - 
				Wygląd i sterowanie5
 - 
				Jazda5
 - 
				Zasięg i ładowanie5
 
