Jesteś w » Strona główna » MS ENERGY » NEUTRON n2 Plus » Opinie
PLIKI COOKIES: Serwis używa cookies. Więcej informacji w regulaminie serwisu. OK (wyłącz komunikat)

Opinie hulajnoga elektryczna MS ENERGY NEUTRON n2 Plus

(4 pkt)
Hulajnoga elektryczna MS ENERGY NEUTRON n2 Plus
  • Wykonanie:
    4 pkt
  • Wygląd i sterowanie:
    4 pkt
  • Jazda:
    4 pkt
  • Zasięg i ładowanie:
    3 pkt
  • Koszt:
    5 pkt
Sortuj według: data | ocena ↑ | pomocność
    • (4 pkt)
      vietnam
    • Data dodania: 2021-01-04 13:42:23
    • Polecam ten produkt Polecam ten produkt
    • Konstrukcja podobna do hulajnóg "Dott" na minuty (deck, błotniki, koła, kształt kolumny kierowniczej). Podstawową różnicą jest: składanie, składane rączki kierownicy, regulowana wysokość kierownicy, hamulec tarczowy, kolorowy wyświetlacz LCD z manetką gazu.

      Podstawowe FAKTY: Silnik 400W, sterownik 15A zablokowany na 12A!!, bateria 36V/13Ah, kolorowy wyświetlacz z manetką gazu, koła pompowane 10", hamulec tarczowy, prędkość deklarowana w instrukcji producenta max 32 km/h (max osiągana prędkość przy użytkowniku 95kg - 30km/h, wg. GPS 28km/h, jałowo koło w powietrzu 31km/h).

      Wrażenia: Solidna konstrukcja, łatwe składanie z automatyczną blokadą, czytelny kolorowy wyświetlacz, zdecydowanie większy komfort jazdy niż na pełnych kołach, brak mocy na podjazdach mimo mocnego silnika - winny sterownik zablokowany na 12A.

      Wady: Producent skonfigurował parametry baaaardzo zachowawczo, zapewne po to aby uniknąć reklamacji wynikających z uszkodzenia sterownika, baterii, czy silnika, jednocześnie zablokował sterownik aby nie dało się zmienić podstawowych parametrów takich jak: max moc sterownika, max prędkość, rekuperacja, ochrona uruchomienia hasłem, a nawet zmiana jasności tylnego światła. Ta ostatnia opcja jest rzekomo dostępna wg instrukcji producenta, ale w rzeczywistości jest zablokowana.

      Wnioski: Aby móc w pełni wykorzystać możliwości tej hulajnogi, należy bezwzględnie odblokować lub wymienić sterownik. Przy 36V i 400 Watt-owym silniku prosi się o sterownik 18 Amperowy (nie wiadomo jaką moc wytrzyma akumulator bez spadku napięcia), BMS w akumulatorze jest 18A. Ustawienie przynajmniej 14A na sterowniku zdecydowanie zmieni sprawność na podjazdach.

      Wady: Dla mnie niezrozumiałe jest zablokowanie różnych funkcji sterownika (funkcje dostępne z menu wyświetlacza) zablokowane funkcje opiszę kodami: P01, P03, P05,P08, P10, P11, P13, P14, P18 (niektóre, nie wymienione przeze mnie a zablokowane funkcje, dotyczą tylko aplikacji w rowerze ze wspomaganiem elektrycznym, więc nie są wykorzystywane w hulajnodze).
    • Produkt posiadam od miesiąca
    • Zalety
      Silnik - 400W.
      Solidna konstrukcja.
      Pompowane 10" koła.
      Hamulec tarczowy na tylnym kole.
      Regulowana wysokość kierownicy.
      Składanie.
      Stosunkowo nieduża waga.
    • Wady
      Sterownik ma zablokowane funkcje.
      Sterownik 15A ograniczony i zablokowany na 12A = brak mocy na podjazdach.
      Zasięg przy użytkowniku około 100kg wynosi 20km (możliwe, że jest uszkodzone jakieś ogniwo w pakiecie, bo BMS odcina przy 32V).
      • Wykonanie:
        4 pkt
      • Wygląd i sterowanie:
        4 pkt
      • Jazda:
        4 pkt
      • Zasięg i ładowanie:
        3 pkt
      • Koszt:
        5 pkt
    • Pomocność opinii: 3 pkt
      Czy opinia jest pomocna?
      Tak Nie
 
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Copyright © 2024 naHulajnogi.pl. Powered by WMrecenzje