(4)
Dodano:

Konstrukcja podobna do hulajnóg "Dott" na minuty (deck, błotniki, koła, kształt kolumny kierowniczej). Podstawową różnicą jest: składanie, składane rączki kierownicy, regulowana wysokość kierownicy, hamulec tarczowy, kolorowy wyświetlacz LCD z manetką gazu.
Podstawowe FAKTY: Silnik 400W, sterownik 15A zablokowany na 12A!!, bateria 36V/13Ah, kolorowy wyświetlacz z manetką gazu, koła pompowane 10", hamulec tarczowy, prędkość deklarowana w instrukcji producenta max 32 km/h (max osiągana prędkość przy użytkowniku 95kg - 30km/h, wg. GPS 28km/h, jałowo koło w powietrzu 31km/h).
Wrażenia: Solidna konstrukcja, łatwe składanie z automatyczną blokadą, czytelny kolorowy wyświetlacz, zdecydowanie większy komfort jazdy niż na pełnych kołach, brak mocy na podjazdach mimo mocnego silnika - winny sterownik zablokowany na 12A.
Wady: Producent skonfigurował parametry baaaardzo zachowawczo, zapewne po to aby uniknąć reklamacji wynikających z uszkodzenia sterownika, baterii, czy silnika, jednocześnie zablokował sterownik aby nie dało się zmienić podstawowych parametrów takich jak: max moc sterownika, max prędkość, rekuperacja, ochrona uruchomienia hasłem, a nawet zmiana jasności tylnego światła. Ta ostatnia opcja jest rzekomo dostępna wg instrukcji producenta, ale w rzeczywistości jest zablokowana.
Wnioski: Aby móc w pełni wykorzystać możliwości tej hulajnogi, należy bezwzględnie odblokować lub wymienić sterownik. Przy 36V i 400 Watt-owym silniku prosi się o sterownik 18 Amperowy (nie wiadomo jaką moc wytrzyma akumulator bez spadku napięcia), BMS w akumulatorze jest 18A. Ustawienie przynajmniej 14A na sterowniku zdecydowanie zmieni sprawność na podjazdach.
Wady: Dla mnie niezrozumiałe jest zablokowanie różnych funkcji sterownika (funkcje dostępne z menu wyświetlacza) zablokowane funkcje opiszę kodami: P01, P03, P05,P08, P10, P11, P13, P14, P18 (niektóre, nie wymienione przeze mnie a zablokowane funkcje, dotyczą tylko aplikacji w rowerze ze wspomaganiem elektrycznym, więc nie są wykorzystywane w hulajnodze).
Podstawowe FAKTY: Silnik 400W, sterownik 15A zablokowany na 12A!!, bateria 36V/13Ah, kolorowy wyświetlacz z manetką gazu, koła pompowane 10", hamulec tarczowy, prędkość deklarowana w instrukcji producenta max 32 km/h (max osiągana prędkość przy użytkowniku 95kg - 30km/h, wg. GPS 28km/h, jałowo koło w powietrzu 31km/h).
Wrażenia: Solidna konstrukcja, łatwe składanie z automatyczną blokadą, czytelny kolorowy wyświetlacz, zdecydowanie większy komfort jazdy niż na pełnych kołach, brak mocy na podjazdach mimo mocnego silnika - winny sterownik zablokowany na 12A.
Wady: Producent skonfigurował parametry baaaardzo zachowawczo, zapewne po to aby uniknąć reklamacji wynikających z uszkodzenia sterownika, baterii, czy silnika, jednocześnie zablokował sterownik aby nie dało się zmienić podstawowych parametrów takich jak: max moc sterownika, max prędkość, rekuperacja, ochrona uruchomienia hasłem, a nawet zmiana jasności tylnego światła. Ta ostatnia opcja jest rzekomo dostępna wg instrukcji producenta, ale w rzeczywistości jest zablokowana.
Wnioski: Aby móc w pełni wykorzystać możliwości tej hulajnogi, należy bezwzględnie odblokować lub wymienić sterownik. Przy 36V i 400 Watt-owym silniku prosi się o sterownik 18 Amperowy (nie wiadomo jaką moc wytrzyma akumulator bez spadku napięcia), BMS w akumulatorze jest 18A. Ustawienie przynajmniej 14A na sterowniku zdecydowanie zmieni sprawność na podjazdach.
Wady: Dla mnie niezrozumiałe jest zablokowanie różnych funkcji sterownika (funkcje dostępne z menu wyświetlacza) zablokowane funkcje opiszę kodami: P01, P03, P05,P08, P10, P11, P13, P14, P18 (niektóre, nie wymienione przeze mnie a zablokowane funkcje, dotyczą tylko aplikacji w rowerze ze wspomaganiem elektrycznym, więc nie są wykorzystywane w hulajnodze).
Produkt
posiadam od
miesiąca
Zalety
Silnik - 400W.
Solidna konstrukcja.
Pompowane 10" koła.
Hamulec tarczowy na tylnym kole.
Regulowana wysokość kierownicy.
Składanie.
Stosunkowo nieduża waga.
Solidna konstrukcja.
Pompowane 10" koła.
Hamulec tarczowy na tylnym kole.
Regulowana wysokość kierownicy.
Składanie.
Stosunkowo nieduża waga.
Wady
Sterownik ma zablokowane funkcje.
Sterownik 15A ograniczony i zablokowany na 12A = brak mocy na podjazdach.
Zasięg przy użytkowniku około 100kg wynosi 20km (możliwe, że jest uszkodzone jakieś ogniwo w pakiecie, bo BMS odcina przy 32V).
Sterownik 15A ograniczony i zablokowany na 12A = brak mocy na podjazdach.
Zasięg przy użytkowniku około 100kg wynosi 20km (możliwe, że jest uszkodzone jakieś ogniwo w pakiecie, bo BMS odcina przy 32V).
-
Wykonanie4
-
Wygląd i sterowanie4
-
Jazda4
-
Zasięg i ładowanie3
-
Koszt5